vineri, 7 ianuarie 2011

Probleme Tv Online

Deocamdata sunt cunoscute urmatoarele probleme:



Vezi daca computerul tau intruneste cerintele de vizualizare a canalelor TvOnline AICI .



Problema: Imaginea la TvOnline lasa de dorit.
Solutia: Instaleaza ACEST plugin WMP Pixelfusion Plugin ce imbunatateste imaginea redata de TvOnline.


Problema: In Firefox playerul arata ca o versiune veche si nu am imagine sau sunet.
Solutia: Instaleaza ACEST plugin.


Problema: TvOnline nu merge cu Firefox. Nu am imagine sau sunet.
Solutia: Instaleaza ACEST plugin.


Problema: Programele care ruleaza Sopcast nu se vad in Firefox.
Solutia: Iti trebuie pluginul Coral IE Tab compatibil cu ultima versiune Firefox. Click AICI pentru a downloda Coral IE Tab.


Problema: Am instalat ultima versiune de Sopcast dar nu merge.
Solutia: Este recomandat sa instalezi pachetul de codecuri K-Lite pe care il gasesti AICI.


Problema: TvOnline nu merge cu Safari (Apple). Nu am imagine sau sunet.
Solutia: Iti trebuie Flip4Mac pentru a vedea TvOnline pe Mac. Click AICI pentru a downloda Flip4Mac.


Problema: TvOnline nu merge cu browseru meu (Windows). Nu am imagine sau sunet.
Solutia: Iti trebuie Windows Media Player pentru a vedea TvOnline. Click AICI pentru a downloda Windows Media Player.


Problema: Problema mea nu este in aceasta lista.
Solutia: Click AICI pentru a trimite problema ta. Vei primi inapoi raspunsul la problema ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu